Nasza oferta

Nasza oferta

Zajęcia wzmacniające - rzeźbiące


Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania

 

BPU

 

BPU (brzuch, pośladki, uda. ABT abdominal, buttocks, thighs) - zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała i spalanie tkanki tłuszczowej. Prowadzone są w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda poprzedzone są rozgrzewką, a kończą się 5 min. stretchingiem.

 

Zajęcia prowadzone mogą być z wykorzystaniem stepu, taśm, piłek itp.

 

Aerobic

 

Aerobic(gr. aéros – powietrze, bíos - życie) - to system treningu oparty na intensywnej wymianie tlenowej mający na celu dotlenienie mięśni i poprawienie metabolizmu. Aerobic został opracowany przez Kennetha Coopera, instruktora i konsultanta programu sprawnościowego amerykańskich kosmonautów.

 

Aerobic wzmacnia serce i płuca. Zwiększa również siłę mięśni i giętkość całego ciała. Ćwiczenia aerobowe poprawiają samopoczucie dzięki wydzielanym podczas ich wykonywania endorfinom. Zajęcia, które wam oferujemy to aerobic z wykorzystaniem prostej choreografii, dzięki której udoskonalisz swoją koordynację i pamięć ruchową.

 

 

Zajęcia dla osób początkujących i średniozaawansowanych

 

 

Brzuchomania

 

Trening w najnowszych kombinacjach skierowany na wszystkie mięśnie brzucha. Pozwala uzyskać twardy jędrny i płaski brzuch.

 

BODY BALL (NOWOŚĆ)

 

Zajęcia wzmacniające z wykorzystamiem piłki. Piłka jest przyborem gimnastycznym, dzięki któremu angażujemy do pracy mięśnie głębokie. Korzyści wynikające z treningu to: zwiększenie siły mięśniowej, poprawa koordynacji ruchowej i równowagi, zwiększenie ruchomości w stawach, wzmocnienie mięśni posturalnych.

 

Trening funkcjonalny

 

Jest nowym trendem w nowoczesnym podejściu do aktywności fizycznej, zarówno w fitnessie jak i w treningu personalnym. Podstawową zasadą treningu jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Trening funkcjonalny łączy ćwiczenia wszystkich zdolności motorycznych człowieka tj. siłę, szybkość, gibkość i wytrzymałość. Angażuje do pracy jak największe grupy mięśniowe, koncentrując się na kształtowaniu prawidłowego i silnego ruchu. Zwiększa siłę funkcjonalną mięśni, uczy stabilizacji ciała w różnych jego pozycjach.

 

Trening obwodowy

 

To trening łączący trening aerobowy z treningiem siłowym. Poprzez wykonywanie tego rodzaju treningu możemy bardzo ładnie wyrzeźbić ciało, wzmacniając mięśnie, spalać tkankę tłuszczową jak również poprawić kondycję.

 

Sztangi

 

Trening ze sztanga jest dla każdego bez względu na wiek lub stopień zaawansowania. Obciążenie dobieramy pod względem rodzaju ćwiczeń oraz możliwości. Na zajęciach modelujemy sylwetkę, oraz zwiększamy wytrzymałość mięśni. Główną część zawsze jest poprzedzona rozgrzewką.

 

Boot Camp

 

To trening funkcjonalny grupie. Ćwiczymy wszystkie partie wykorzystując opór swojego ciała. Poprawia motorykę,  wytrzymałość i odporność. Metoda wywodzi się z ćwiczeń wykonywanych w trakcie szkoleń armii amerykańskiej. Zajęcia skierowane są dla mężczyzn.