Nasza oferta

Nasza oferta

Zajęcia mentalne


Zajęcia mentalne służą do przygotowania naszego ciała do wysiłku fizycznego i nauki bardziej skomplikowanych ćwiczeń. Ćwiczenia z tej grupy wzmacniają, rozciągają i uelastyczniają sylwetkę. Uczą osiągania stanu relaksu i koncentracji uwagi, co stanowi podstawę do kształtowania pozytywnych zmian oraz umiejętności kontroli zachowania i emocji.

 

Yoga

 

Pochodzi z Indii, bazuje głównie na pozycjach ciała zwanych asana, sześciu procesach oczyszczających krija oraz na kontroli oddechu. Trening jogi to system ćwiczeń, które sprawiają, że ciało jest mniej podatne na wpływ czynników fizycznych, które oczyszczają subtelny system nerwowy tak, że możemy coraz pełniej doświadczać siły życia w swoim ciele. Wykonując ćwiczenia wraz z przepisanymi cyklami oddechowymi usuwamy zanieczyszczenia z ciała, przygotowując je na przyjęcie dużej ilości energii. Dzięki tym ćwiczeniom możesz się pozbyć napięć i złych emocji, odzyskać równowagę i spokój, poprawić swoje samopoczucie i wyciszyć organizm.
Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich.

 

BodyART™

 

Program opracowany przez Roberta Steinbachera - jednego z najbardziej popularnych i uznanych obecnie trenerów fitness.
BodyART™ jest wszechstronną i precyzyjnie opracowaną metodą treningu, umożliwiającą praktykę każdemu chętnemu prowadząc go do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. Główną wartością tego treningu jest spojrzenie na człowieka jak na funkcjonalną całość.

 

BodyART™ zawiera elementy YOGI, fizjoterapii, Japońskiej DO IN, nowo powstałych oraz klasycznych technik oddechu, co w efekcie tworzy synergię treningu fizycznego i odpoczynku umysłowego. Wszystkie ćwiczenia i pozycje trenują różne mięśnie ciała jednocześnie. Wiele pozycji BodyART™ wymaga zaangażowania technik równowagi, dlatego uwaga koncentruje się na centrum ciała i utrzymaniu prawidłowej postawy. Świadomość trenującego, ukierunkowuje ciało tak stabilnie, że jest on odporny na zakłócenia z zewnątrz. Prawidłowo wykonywany oddech dotlenienia mózg i pobudza wzrost mięśni ciała. Większy poziom koordynacji pracy obydwu półkul mózgowych poprzez zwiększoną świadomość i ukierunkowane techniki oddechu prowadzi podczas treningu do relaksacji.

 

Pilates

 

Trening całego ciała, który wzmacnia, rozciąga i uelastycznia mięśnie przy relaksującej muzyce w rytmie własnego oddechu. W jego skład wchodzą ćwiczenia zainspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest wzmocnienie mięśni szkieletowych.

 

Zajęcia te są ukierunkowane na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Pilates wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja.
Zajęcia te wzmacniają mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce. Pilates to jedna z najbezpieczniejszych form aktywności fizycznej, w niewielkim stopniu obciążająca stawy, zalecany dla wszystkich, również dla osób po kontuzjach.

 

Stretching

 

Rozciąga wszystkie grupy mięśniowe, uelastycznia ścięgna i więzadła. Likwiduje przykurcze mięśniowe, zapobiega kontuzjom, wysmukla ciało. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój. Trening poprawia pracę układu sercowo-naczyniowego, cudownie koi, wzmacnia i relaksuje całe ciało.